Tisdagstankar

Jag har precis tryckt i mej de sista kalorierna för dagen. Damn, det var gott =) Det är hyfsat svårt att uppskatta hur mkt rätterna innehåller på restaurangen så jag räknar högt. Och jag har inget annat att laga mat med än en vattenkokare vilket gör det lite svårt att laga egen mat. Vi får se hur det blir med det där huset… Det hade varit väldigt skönt att få lite mer koll. Sen är det himla kul att laga mat med tycker jag. Det är bara att komma förbi när jag flyttat till Munkebäck så ska jag bjuda på middag. Damer har förtur i kön =)

Mums

 

Vi diskuterade arraksbollar på middagen idag. Johan tyckte bara att de var sjukt ovärda och chokladbollar och dammsugare var sju resor bättre. Shane tyckte istället att chokladbollar var helt sämst för de var så äckliga (WTF?!). Själv har jag nån hatkärlek till dem. De är goda, men jag kan inte äta så mycket utav dem varje gång innan jag tröttnar, vilket är lite tråkigt. Eftersom jag gillar att äta mycket och fort på samma gång =)

Nu sitter jag och funderar på om jag kommer orka gå upp imorgon bitti för att gå på morgonträningen. Den är lite tidig, klockan åtta, men den andra som är klockan fyra passsar så taskigt ihop med skolarbetet. Det blir ett fett glapp mitt på dagen med lunch och träning. Sen är klockan sju och det är middag och sen är jag för trött för att studera.

Gonatt.

// Henke

~ av hipstart på oktober 12, 2010.

2 svar to “Tisdagstankar”

  1. …och arraksbulle inuti en fralla…himmelskt!

Kommentera

 
