TonyTisdag

Idag är det TonyTisdag. Det betyder att man vaknar upp och ser ut ungefär som Tony i ”Rederiet”.

 

Mer ingående betyder det att håret ligger lite lätt bakåt som en backslick som man sovit på, vilket jag i det är fallet faktiskt gjort =) Den lätt osympatiska men ändå lite varma looken är att föredra för att vara en riktig Tony. Det ska gå att se att man gör vad som helst för att få det man vill ha. Så idag vill jag att ni anammar TonyTisdagen och gör det till något eget!

 

Dags att försöka ladda ner lite skolarbete.

 

// Henke

~ av hipstart på oktober 12, 2010.

3 svar to “TonyTisdag”

  1. Jag gillar jag-kan-allt-utmana-mig-minen!

  2. fan man hörde ju till och med introlåten när man såg bilden!

Kommentera

 
