Stylish

Fick världens bästa kommentar idag. ”you look stylish”. Det gjorde mej glad hela dagen. Det är ungefär precis så som jag ser mej själv. Stylish. Det är jag det. Ett ”trendy swede” smög sej in där med. Bara för att jag gick i jeansskjorta idag och jeans igår. Tänk va =) Faktum är att jag tröttnar på att gå i shorts hela dagarna så jag har börjat använda jeans lite grann. Det blir rätt varmt men det är ändå skönt att ha nåt annat på sej ett tag. Klädnörd? Skyldig…

 

Det är tur det finns speglar här för annars hade jag nog inte känt igen mej själv. Jag börjar komma i BRA form. Bästa hittills tror jag. Jag behöver numret till nån modellagentur, stat! Time to reep!

 

Idag har jag i stort sett bara ätit protein, så jag fått ont i magen. Två gånger.

1 Grillad kyckling
3 Grillade kycklingvingar
1 Flaska mjölk, sex-sju deciliter kanske
1 Omelett
1 Portion stekt fläsk
1 korvbulle =)
lite yoghurt.

Det har jag ätit på hela dagen. Mycket bra dag. Vi kom oss iväg till mataffären idag, något som vi inte lyckades med igår eftersom det regnade som fan. Nu borde jag sova om jag ska upp och träna imorgonbitti men jag börjar bli pigg igen. jag blev så glad när jag tänkte på dagen som var. Fan, jag har det bra =)

 

Saknar er hemma i Sverige.

~ av hipstart på oktober 14, 2010.

Ett svar to “Stylish”

  1. Men det är ju helt sant – du är stylish!!

    Vi saknar dig också ❤

Kommentera

 
