Phuket

Just nu är min nacke Phuket. Men inte Phuket som i [Pucket] utan som i [Fakkit]. Det är inget farligt, det är bara extrem träningsvärk. Jag har förlegat min grymma indiska liniment och har bara bedövningssalva. Och den gör ju inte mer än att bedöva, den förbättrar inte mer än tillfälligt. Ni ser precis på bilden var jag har ont och är just nu, jäkligt stel…

 

Inatt sov jag dåligt, vaknade flera gånger. Om det berodde på nacken vet jag inte. Men nu kan jag nästan inte vrida huvet utan att kroppen följer med. Jag valde att ta sovmorgon istället för att gå och clincha mer. Det kändes inte så vettigt. Får se hur det blir framåt dagen…

 

~ av hipstart på oktober 15, 2010.

2 svar to “Phuket”

  1. Ajajaj, hoppas att det snart blir bättre.
    Ska kanske köpa lite och lägga med i paketet?

Kommentera

 
