Laddar

Laddar inför Burmaresan nu. Hur gör man det? Det ska jag tala om för er! Det görs bäst med ett besök på kebabrestaurang. Själv dängde jag in en tallrik med falafel, pitabröd och massa röror. Mycket bra. Då får man såna här mysläppar:

Läppen

Påminner lite om en fiskmun. Jag vet inte om jag gillar det eller inte. Vidare för en kopp kaffe på ett fik. Johan beställde mjölk men det fattade inte servitrisen. Glad i hågen tar Johan all av Shanes mjölk som han betsällt och Shane ser ut som ett frågetecken. Han tvingas gå fram till disken och be om lite mer mjölk till personalens stora förtjusning. Bra fikat!

 

Nu har jag gjort matsäck för att inte dö i bussen till Burma. Det är viktigt att matsäcka med kärlek, det blir lite extra gott då.

Kärlek

Later lovelies!

~ av hipstart på oktober 17, 2010.

Ett svar to “Laddar”

  1. Det är en riktigt filmstjärnemun! Påminner om Marlon Brandos i unga år.
    Kolla här:
    http://www.myclassiclyrics.com/artist_biographies/Marlon_Brando_Biography.htm

    Du behöver bara öva lite på suget i blicken.

Kommentera

 
