Hemlängtan

Jag har ingen hemlängtan. Det var längesen jag fick det, jag antar att alla läger tränat bort den reflexen ganska effektivt. Men det finns en hel del saker som jag saknar.

 

Jag saknar min familj.
Jag saknar gött slösnack med mina vänner.
Jag saknar gemenskapen på träningen när man känner alla.
Jag saknar att leka Allan och störa mina jobbarkompisar.
Jag saknar att sitta på ett café och spana på folk.
Jag saknar att ta en promenad ner på stan och välja kafé precis efter vad man är sugen på eftersom man kan hela utbudet.
Jag saknar att bara gå runt och dra i plagg.
Jag saknar att ha en egen lägenhet att göra vad man vill med.
Jag saknar dig.

Hemma

~ av hipstart på oktober 20, 2010.

2 svar to “Hemlängtan”

  1. Det är luuuunch, när du kommer hem ska vi ha slösnack, leka allan på café och störa personalen, dra i plagg så mycket så dom tvingar oss att köpa dom, flytta in i lägenheten och så är jag där. Så du saknar ingen *Blinksmilie*

Kommentera

 
