Poliskoll

Officer of the law

Idag blev jag stannad av polisen igen UTAN att jag gjort nåt dumt. Det var nån slags kontroll av klistermärken. Jag hade klistermärke så jag fick köra igen. Sen var det ytterligare än men där fick jag bara köra igenom. Jag antar att det var någon bilkoll alternativt haffningsställe för de som smitit från första kontrollen. Sen blev det tråkigt. Cirka 1 kilometer från där vi bor stod en stor folksamling. Det fanns även en ambulans med alla möjliga ljus på samt en polisvan. Intill vägkanten låg ett spöke.

Ett spöke i dubbel mening, siluetten av en människa döljdes av ett stort vitt skynke. Det kändes ganska olustigt att köra förbi det här och det blev en tråkig avslutning på kvällen. Alla dessa upplevelser bara för lite tonfisk och ägg…

Well, you see that’s the problem

I see the m-fuxkin’ cops i don’t dodge ‘em

~ av hipstart på oktober 20, 2010.

Kommentera

 
