Dammit

Att vakna av en väckarklocka är inte mysigt nånstans. Jag blev direkt provocerad och förbannad! Trots att jag ställt den själv. Konstigt det där…

 

Jag hade ställt klockan för att gå upp och träna. Det hände inte. Under natten har jag fått ont i halsen, och jag tror att jag vet vem jag har att skylla. Dammit! Jag ställer mej inte på en tre-timmars thaiträning innan frukost, då ligger jag här med dubbelsidig hjärtklaffsinflammation sen. Fnark!

~ av hipstart på oktober 21, 2010.

Kommentera

 
