Solen rasar

Solen rasar ute. Jag sitter inne hela dagen. Det känns sådär. Anledningen till det är att internet var nere hela dagen igår vilket medförde att jag inte hade en aning om vad jag skulle läsa. Allt fanns på nätet. Jag ligger därför efter i min planering och ha lite att ta igen. Det som stör mej är att jag körde tre korta träningspass igår för att kunna plugga och tajma in när nätet skulle funka igen. Det gjorde det inte på hela dagen vilket gjorde att jag hade kunnat köra thaiboxning. Idag väljer jag bort det för att kunna plugga istället. Frack!

 

sovandes på balkongen

Anledningen till min sömndruckna look är att jag precis stegat ut ur min mörklagda pluggsal för att möta solen. Det var mycket ljusare än jag trodde. I takt med att kaffet svalnade och ögonen vande sej vid ljuset började skallen hämta sej efter lite tung läsning.

~ av hipstart på oktober 26, 2010.

Kommentera

 
