Vad fäsiken?

Det här har utvecklats till någon sorts fanatisk mat-dag. Jag antar att jag är extrem i det jag gör. För eftermiddagen, iofs bara en macka för jag var inte alls hungrig efter kycklingen, även efter en sväng i gymmet, så dängde jag i mej fyra (!) tonfiskburkar. Den skiten är så jäkla god. En sån jäkla proteindag, tur att jag tränade biccarna idag, benen behöver inte bli större =)

 

Det blir lyft och drag och böj och allt annat skoj för benen imorgon istället. Skridskoröefv here I come.

Tuna spread

Tuna spread är tonfisk blandat med philadelphia-ost och creme fraiche och lite citron och lite äpple tror jag. Schvajngött!

~ av hipstart på oktober 27, 2010.

Kommentera

 
