Arising slowly

Som vanligt så är jag lite halvseg/dåsig en dag efter migrän. Fast idag är det en väldigt skön känsla. Jag sitter här och filosoferar och skissar på en del olika alternativ. Det roliga är att desto mer jag tänker desto fler alternativ ploppar upp och ett skönt flow uppstår.
Tänk dej att du blåser såpbubblor. Det är roligt och fint och mysigt och allt det där. Fast du kan oftast bara blåsa några stycken i taget innan såpan tar slut. Till slut brister bubblorna och det roliga tar slut. Fast i min hjärna så blir det två nya bubblor när en brister. De flyger högre och högre och blir fler och fler. Det är en väldigt befriande känsla.

Det jag sitter och bråkar med mej själv om är var jag ska spendera hösten om alla planer går i lås. Vad vill jag göra? Det finns så mycket jag vill göra, men vad vill jag göra mest? Om jag börjar studera på allvar kommer det ens vara i Göteborg? Ens i Sverige?

En spännande tid väntar…

Jeremiah  x 50 Cent – Down on me. Riktigt schysst video även om 50 är ful i bara outlines med den jäkla hatten :p Tänkte bara flika in att videon är jäkligt snyggt gjord, alla damer som dansar vet jag inte om jag kan stödja riktigt…

Snart är det dags att ta tag i den klassiska arkitekturen…

~ av hipstart på oktober 31, 2010.

Kommentera

 
