Ytterligare tankar…

En skoluppgift ska vara inne imorgon. Jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska gå tillväga för att få in den i tid. Så jag börjar jobba. Jag vet ungefär vad jag ska börja men jag är inte säker på om det kommer leda mej rätt. Här kan jobba, jag är motiverad och redo att lägga manken till. Jag är redo att göra det som krävs för att lyckas.

 

MEN nu när jag skaffat mej all information och vet allt som behövs göras och det enda som saknas är att jag skriver ner det på papper och skickar in det så tappar jag motivationen helt. Jag är inte intresserad längre. Jag har tappat sugen. Jag vet att jag kan fixa det men av någon anledning så har jag inte gjort färdigt det än…

 

Beror det här på en rädsla att lyckas eller att oddsen har sänkts såpass mycket att det är för lätt att lyckas?

~ av hipstart på oktober 31, 2010.

5 svar to “Ytterligare tankar…”

  1. Eller något annat? Men frågan är om det är läge att reflektera över det nu?

    Jag vet att du fixar det! 🙂

    • Tack för dem orden! Helt fel läge att tänka på det, det är därför det kommer upp. Mitt medvetande och undermedvetande kommunicerar inte lika bra som när jag har fullt upp. Weird stuff! Snart färdig nu iaf =)

  2. Just do it!!!

  3. Hahahaha! Bra låt!

Kommentera

 
