Step aside mothers

I’m coming to take your daughters!

 

Vilken skillnad lite sömn och mat kan göra. Jag mår ungefär 100 gånger bättre än igår. Fortfarande 50 gånger kvar tills jag är mej själv men det här känns bra det med. Efter att jag åtit, ja, jag skrev åtit, så sov jag i fem timmar. Bara sådär, rakt av bara. Jäkligt skönt.

Det kom paket ifrån Sverige idag, en hel låda med proteinpulver. Lycka!

Därför var jag tvungen att åka en sväng till affären igen för att köpa mjölk och lite annat för att kunna göra proteinpudding. Recept och bilder kommer!

Nu har jag precis smällt i mej en grillad kyckling, sitter och tittar på ”The Holiday” och funderar på om jag ska få något skolarbete gjort idag överhuvudtaget eller ta ut hela dagen som en sjukdag…

~ av hipstart på november 2, 2010.

Kommentera

 
