Idag trängde sej städerskan in och tvångsstädade mitt rum medan jag var ute på morgonpromenad. den blev inte så lång så jag fick hänga hos Johan ett tag till hon blev färdig. Jag var nog rätt odräglig. Johan hade valt att fira jul med Bert Karlsson när han presenterades inför Jupiter-syndromet. Motiveringen var att Bert nog skulle vara ganska förstående och mysig på sitt sätt om alla man kände åkte till Jupiter. Ska fråga Shane sen, men han lär väl komma med nåt astrist svar typ ”Det går inte att åka till Jupiter” eller liknande. Jäkla kapitalist.

 

Funderar på att slänga iväg ett dummingbet till för att så att säga ”cut my losses”, vilket man absolut inte ska göra. Gambling 101. Satsa aldrig högre för att vinna tillbaks gamla förluster. Ha!

Sådär:

Detroit Lions – New York Jets
Inklusive övertid
2 (1,45)
Liverpool – Chelsea
2 (2,00)
Lazio – Roma
2 (2,85)
Bari – Milan
2 (1,90)

 

Bara Bortalag, för det är coolt att vinna på bortaplan. Förväntar jag mej att det ska gå in? Nä, men så är jag dum i huvet också.

~ av hipstart på november 5, 2010.

Kommentera

 
