Sneak peak

Här kommer en första sneak peak på vad som kommer bläckas in under huden…

 

Sneaky sneaky

~ av hipstart på november 6, 2010.

4 svar to “Sneak peak”

  1. Hoppas det blir som du tänkt dig! Jag vill också tatuera mig, men är inte hundra på vad ännu 🙂 Var i världen befinner du dig? Jag har kikat igenom ett par inlägg, men inte uppfattat det.

    • Det är ju rekommenderat att tänka igenom vad man vill sätta på kroppen, MEN idéer kommer alltid ändras och nån gång så får man också bestämma sej för att bara göra det. Annars kommer man troligtvis aldrig komma till skott.

      Det ska bli spännande att se vad de kan göra med min sketch, de verkade väldigt kreativa.

      Jag är sen cirka två och en halv månad sen på Phuket i Thailand. Här befinner jag mej för att träna thaiboxning och få ett brejk ifrån vardagen hemma i Sverige.

  2. Aj! Med bambupinne??

Kommentera

 
