Wine, deli & bistro

Jag älskar ju bara mej själv ibland. Klockan är nu 23:04 och jag har inte läst en rad idag och en svinstor uppgift ska vara inne på måndag. Gött jobbat!

Första lätta träningspasset idag och det var skönt att röra på sej igen. Fast jag var stel typ överallt och inte helt hundra än så var det väldigt skönt att komma ut lite i solen.

Käkade på ett riktigt schysst ställe ikväll. Wine connection.

Laxtartar till förrätt, Rostad Sea bass till huvudrätt och en bit moccaoperatårta till efterätt. Den andra efterrätten var en kopp varm choklad. Det tyckte jag att jag kunde unna mej.

Var på provning hos skräddaren idag med, först såg skjortan ut som ett tält men när han nålat in den på de ställen jag ville så kändes den mycket bättre. De har så otroligt mycket härliga tyger därinne, jag ser ut ungefär som ett barn i en godisaffär när jag går runt därinne.

Sist för dagen så hoppade vi in på tatueringsstudion och visade upp våra ideér. Jag kom väldigt förberedd med mycket uppmålad som jag bara ville ha lite förbättrat så mitt tog inte många minuter gentemot Shane som har storslagna planer. Det ska bli häftigt att se var dem landar!

Nu ska jag försöka kräma ur det sista av kvällen med hjälp av gotiken.

Må väl!

~ av hipstart på november 6, 2010.

Kommentera

 
