Mest turist?

Ett återkommande samtalsämne härnere i Thailand är vem utav oss som är mest ser mest infödd respektive turistig ut. Shane har mycket att vinna på sitt något mörkare pigment och svarta hår vilket ger han en mer thailändsk look än mej och Johan. Shane har även klippt sej härnere vilket borgar ännu mer för den infödda känslan medan Johan klipper sej själv och jag inte alls. Det som ger mej en fördel är min vilja att gå i jeans och dylika kläder även om det är varmt, det gör dem infödda med. Shane orkar inte med det riktigt.

Så jag tänkte att ”hey, varför inte låta bloggläsarna avgöra”?

Henrik, hund, Shane

Ingen jättebra bild men det är den bästa jag har…

Så, vad tycker ni? Vem är mest turistig?

~ av hipstart på november 8, 2010.

2 svar to “Mest turist?”

  1. Det var ingen lätt fråga. Shane är ju mörkhårig, men shortsen ser väldigt turistiga ut. Å andra sidan är du ljusare i både håret och skinnet och längre än en thailändare, så mitt svar måste nog bli:…………………………….Henke!! Shane ser möjligen ut som en thailändare på semester!

  2. Shane är bäst 🙂

    Ni är turister båda två, alla tre… hihi

Kommentera

 
