Tjing Chang

Jag brände av en Chang idag ihop med en dubbel cheeseburgare för att fira att min inlämningen äntligen nådde sin slutstation. Den satt fint.

Chang madda

Den smakar inte jättebra med 8 SEK för 33 cl och 6,4 % känns ändå överkomligt. Nu ligger jag i sängen och läser på om all snö som trängt in och fört våld hemma. Fi fäsen! Blir ju helt ledsen ända in i själen. Jag tappade sugen rejält på snön förra vintern och tänker göra mitt yppersta för att den jäveln ska dö. Det kan få vara kallt däremot, någon minus eller två så isen blir hård och snabb.

Har haft såna problem med att somna de senaste dagarna. Massa, massa tankar har virvlat runt i huvudet, tankar som jag inte hunnit tänka under dagen för jag har pluggat hela tiden. Jag väntar fortfarande på att alla spänningar ska släppa efter en jäkla mastodontinlämning. Den tog på mina krafter. Nåväl, att den är färdig och inlämnad ihop med Chang ska väl göra sitt hoppas jag.

~ av hipstart på november 9, 2010.

Ett svar to “Tjing Chang”

  1. Det var du värd!!

Kommentera

 
