Lördag.

Jag har en jävligt cool kompis, C. C köpte bland annat en jävligt snygg kavaj istället för en soffa till sin lägenhet när han precis flyttat. Utan att ha någon soffa. Inspirerad av hans verk och min egna fäbless för kraftiga tyger så gick jag idag loss på betydligt mer än vad jag hade tänkt på hos skräddaren. Det var däremot med många klyschor i huvudet för att stilla tankedemonernas rop om att spara pengar. Men det gick helt enkelt inte. Det blev bland annat en lila kavaj. Jag kommer se ut som Jokern.

Moi?

Vi var inne hos tatueraren idag med och gjorde lite ändringar och jag väntar nu på ett mejl om de nya ändringarna, spännande! Kanske kommer jag smyga upp en liten preview så de som är intresserade får hålla koll och checka läget ibland.

I övrigt så har jag fått en intressant skoluppgift till på måndag. ”Skriv om en modernistisk eller postmodernistisk byggnad där du befinner dej enligt det ni läst hittills”.
Vafan! Här finns ju inga byggnader äldre än fem år, allt sköljdes ju bort i världens största badkarstömning. Jag får sejfa upp och ta en bild på nån ifrån internet, borde gå bra det med.

Later Peaches!

 

Jäkligt svårt att hålla sej när Starbucks bjuder på muffins. Jag dövade mitt samvete och pratade med den irrationella sidan av mej själv och åt den ändå.

~ av hipstart på november 13, 2010.

Ett svar to “Lördag.”

  1. Varför inte prova med Turning Torso i Malmö?

Kommentera

 
