Skevt

Igår var en jäkligt skev dag. Jag lyckades med följande:

– Glömma av min PIN-kod till kontokortet.
– Skriva in fel kod två gånger till kortet så att nästa gång så blir det spärrat. Ingen höjdare iom att kontokortet gäller som säkerhet för våra flygbiljetter.
– Ta sönder musknappen på datorn.
– Ta sönder musknappen precis när jag ska sätta mej och skriva dagens inlämning.
– Till råga på det så sög Abu Dhabis F1-race OCH Alonso missade titeln så det var lite ledsna miner på oss. Johan, för att han inte fattade vad som hände, jag för att racet var långtråkigt och Shane för att Alonso missade titeln.

På plussidan så kom vår Fars Dag-present fram till Pappa. Whiskeychoklad levererad till dörren. Jäkligt kul att det faktiskt funkade och kom rätt dag =) De har fanimej lärt sej att fira mamma och pappa, de köpte en espressomaskin och en ny TV igår. Va fäsen liksom?
Espressomaskinen ser jag fram emot att pilla på, det har jag kollat på att köpa en själv…

E

~ av hipstart på november 15, 2010.

Kommentera

 
