i dagarna

Jag gillar punktformen, den känns formel och snygg. I dagarna har jag:

– Hittat en utbildning jag vill gå
– Förlikat mej med tanken om att flytta till en mindre(!) stad för att studera
– Hittat flera grymma nätbutiker
– Svurit och dansat av o-hype och hype
– Bara allmänt kommit till flera ”soliga” insikter av vad jag tänker prova på i framtiden

Jag har alltid propsat för att man/vi/jag ska leva mer i stunden. Att inte tänka så mycket på framtiden och oroa sej för vad som ska komma. Men just nu är jag bara sjukt sugen på framtiden och vill att den ska ske nu. Det går inte helt stick i stäv med vad jag levt efter innan men inte helt i linje med heller. Att tid skulle komma att bli min fiende, det har den inte varit innan…

~ av hipstart på november 18, 2010.

Kommentera

 
