Vad är det för mode? I

För tredje dagen i rad så har jag vaknat tidigt, gått upp och ätit frukost för att senare gå och lägga mej och sova länge. Jag vet inte om det är så eftersträvansvärt men jag sover riktigt, riktigt skönt. Idag vaknade jag precis innan Johan kom och knackade på, han sa att jag såg ut som fan, så jag måste ha sovit riktigt bra. Det kanske inte är så bra att få det till en vana däremot eftersom mycket av, eller ja hela faktiskt, förmiddagen går åt till att bara sova…

Idag är det krök-mode! Återkommer med mer info om det. Ikväll provar vi en svensk traditionell förfest fast i Thailand. Det ska bli intressant =) Finns risk för fylleinlägg :p

Mina tänder börjar bli självlysande av allt kaffe och cola, det är grymt som fan. Ge mej UV-ljus så ger jag er Thai-versionen av Kanye!

Welcome to the limelight!

~ av hipstart på november 20, 2010.

Kommentera

 
