Deadline&abstinens

Deadlinen för Uppgift B börjar närma och jag har ännu att sätta ett enda tecken på papper. Jag vill inte riktigt det här, det är ingen jätterolig uppgift och om jag ska vara ärlig så har jag heller ingen riktig koll på vad jag ska skriva, sällan en lyckad kombo. Ibland måste man ju däremot göra saker som man inte tycker är helt askul och  det här är en utav dem. Distraktionerna har varit många däremot, om jag inte snabbt bara ska kolla upp nåt på internet så är det kaffe som ska kokas eller skitsnack som ska göras.

Känner lite sverigeabstinens just nu, det blir så när jag pratar med kompisar som är hemma, då saknar jag det mer. Det lindrar jag lite tillfälligt med Hellacopters och Backyard Babies. Riktigt god måndagsmusik…

Hellacopters – Carry me Home

 

Hellacopters – No song unheard

 

Backyard Babies – Roads

 

Backyard Babies – Nomadic

~ av hipstart på november 22, 2010.

Kommentera

 
