You know what bugs me?

Förutom trollsländor då för de jävlarna har jag tröttnat på. Något som stör mej är när jag får en idé eller liknande som inte går att tillämpa på en gång. Under tiden här nere har jag fått en hel del idéer som jag är redo att sjösätta men som i praktiken är omöjliga. Omöjliga tills det att jag hamnar på svensk mark igen vill säga. Men det är en månad kvar och det stör mej nåt enormt. Jag blir sån här:

Snilleblixtad

Rätt hyperenergisk och redo att sätta igång men där tvingas jag lägga locket på…

~ av hipstart på november 24, 2010.

Kommentera

 
