Jag har:

Nu när jag återblickar lite så har det ändå hänt en hel del olika saker. Jag har:

– Blivit tagen av polisen
– Sett ett lik
– Blivit attackerad av lösa hundar
– Blivit attackerad av en trollsända
– Blivit attackerad av en kackerlacka
– Slitit av och växt till en ny trampdyna
– Blivit tagen som homosexuell
– Åkt fram och tillbaks till Burma, över dagen
– Svurit över saker som borde funka som inte gör det, trafik, internet, telefoni etc…

Det ska bli rätt skönt att komma hem även om jag förbannar den dagen snön kommer smeka mitt ansikte.

Bjuder på lite bilder från de tre dagars radiotystnad som påtvingats på grund av bristande kommunikationsmedel:

Kavajprovning, första provningen efter det färdiga resultatet.

Kävaj

Jäkligt förbannad syrsa.

Arg syrsa

Shane och Johan spelar spel med bartendrarna.

spelare spelar spel

Jag och Johan visar upp fyllekäket efter ett rejält krök. Klockan är sju på morgonen och det börjar ljusna. Syns det att vi är bröder? Står ungefär på samma sätt.

Varucheck

Later peaches!

~ av hipstart på november 26, 2010.

Ett svar to “Jag har:”

  1. Wow, snygg kavaj! Tyvärr kan jag meddela att snön faller, nordanvinden blåser och temperaturen faller.
    Men saffransglöggen är varm och pepparkakorna spröda!

Kommentera

 
