Resumé/update

Efter några dagars strul med internet så fungerar det nu såpass att jag kan skriva det här. Vilket är kul. Allt för mycket har hänt och allt för mycket har jag tänkt på de senaste dagarna för att allt ska få tillräckligt med utrymme så återigen blir det någon slags listuppdatering för att komma i fas igen.

– Vi har bokat boende och flyg till Bangkok där vi spenderar den sista veckan innan vi landar på svensk mark. Där kommer vi får lite mer storstadspuls igen och inte den riktigt turistiga känslan som det är här.

– Vi har haft en andra provning hos skräddaren och det ser mycket lovande ut. Vi väntar spänt på det färdiga resultatet.

– Tatueraren har fortfarande inte hört av sej med skissen på tatueringen vilket är lite störande men den ska komma snart. Hoppas jag…

– Jag har funderat mer på en eventuell placering och motiv för en bambutatuering. Jag undrar om det här är något som jag kan styra upp mer i nästa vecka.

– Det har nu gått en vecka sen vi var ute och festade och tiden känns som att den har gått hur fort som helst! Det har mestadels blivit plugg den här veckan och mer träning ju längre veckan sträckte sej. Jag var duktigt uttorkad där de första dagarna.

– Mer julbaksprat och också mer juldricksprat med famlijen. Jag ser fram emot jul.

– Vi börjar så smått planera nästa resa. Klaffar det hela kommer det bli helt kalas. Det ser mycket lovande ut i dagsläget.

– Det blir lite utav en drömverklighet att vara här. Jag är avklippt från allt som jag i vanliga fall sysselsätter mej med. Därför längtar jag hem för att det ska bli skönt att ta tag i verkligheten. Det är dags att ta den till nästa nivå – att levla upp.

– Imorgon bitti (läs natt för er) har jag och Johan ”Amerikansk fotbollsmorgon”. Vi har bettat på matchen som går på tv och ska svära åt tv:n och dricka kaffe ihop på broderligt manér. Eftersom ingen utav oss äter frukost längre så blir det bara kaffe och vatten det bjuds på, allt man kan önska sej =) Klockan nio släntrar jag ner dragandes på mitt täcke. Chargers vs. Colts, våra pengar ligger på Colts.

Henrik med täcket hejandes på Manning

– Visste ni förresten att alla man drömmer om har man sett i verkligheten? Hjärnan kan tydligen inte hitta på ansikten utan bara komma ihåg såna som man sett, däremot behövs det inte för att hjärnan ska komma ihåg ett ansikte. Så är det. Det sa Johan. Och det stämde i min dröm inatt iaf…

– Jag provar ut lite olika sorters liniment härnere. Visste ni förresten att liniment är en jäkla sololja? Det bränner som fanken =) Hela mitt rum luktar nu liniment vilket är klart bättre än svettiga löparskor.

Det var nog allt för den här gången. Jag lever stort. Gör det ni med!

Later peaches!

 

~ av hipstart på november 28, 2010.

Kommentera

 
