Jag hittar inte!

Jag är en skadad pojk. Jag letar febrilt efter mina skolböcker som jag saknar. Alla böcker låg synliga när jag vaknade men nu när jag kommit hem efter en promenad så är alla borta! Vafan?! Då kommer jag på det. De ligger allihopa i min ryggsäck. inte för att jag gått till skolan med dem eller för att de överhuvudtaget har varit med om något akademiskt som man lätt skulle kunna tänka sej. Nej, anledningen till att de ligger i ryggsäcken var att dem fick agera hemmagym när jag tyckte att jag inte hade tiden att gå iväg till gymmet. Så där rumlade de runt medan jag hävde, pressade och lyfte.

Jag är en skadad pojk. Hade inte ni andra bara skitit i gymmet istället? Jag funderar på rehab. Träningsrehab. Typ ”Hej jag heter Henrik och jag har ett problem”-rehab. Jag läser inte mina böcker, jag bara lyfter dem =)

~ av hipstart på november 29, 2010.

Ett svar to “Jag hittar inte!”

  1. Haaha, du är rolig du. För att inte tala om ”Hej jag heter Henrik och jag har ett problem. Jag eldar inte upp min ved, jag springer med den i min ryggsäck.”
    puss från mamma

Kommentera

 
