mer bläck

Okej, på begäran från er läsare så kommer här bilder på min senaste tatuering. Den är inte färdigläkt än och det som är vitt är Bepanthen och resultatet kommer vara mycket mörkare, jag vet att det är svårt att bortse ifrån men vad gör man inte för sina läsare 😉

Bakifrån

Det gjorde inte så ont som jag hade ställt in mej på och det gick rätt bra att slappna av. Både Johan och Shane trodde att jag sov men det var mer dvala. En natts dålig sömn innan gjorde mej rätt loj när vi väl var i studion.

Close-up

Det gäller att acceptera det faktum att det är obehagligt. det gjorde inte så ont men det är rätt obehagligt när hela underbenet från tårna upp till knät skakar…

kom närmre

Tatueringen är fylld med symbolism precis som jag vill ha det. Det är också kul att veta att det inte finns någon annan som går runt med en likadan tatuering, det är min egen design. Vad de olika delarna betyder skulle ta för lång tid och vara för tråkigt att skriva ner här så jag får visa när vi syns istället. Tro nu inte att jag täckt in allt i den här utan det kommer säkerligen flera.

Av nån anledning så ser jag mig alltid ståendes på ett trädäck på en segelbåt med tatueringen glödandes i solen när jag tänker på den. Varför vet jag inte. Den kommer passa lika bra på longboarden, och ovanför skridskorna…

~ av hipstart på december 17, 2010.

Ett svar to “mer bläck”

  1. Så vacker den är!

Kommentera

 
